liascorfengdi.blo.gg

2019-06-15
20:48:57

Movie Watch Inrang amazon kickass HD 1080p anglické titulky yesmovies

Movie Watch Inrang amazon kickass HD 1080p anglické titulky yesmovies

 

 

STREAM

 

Dong-won Gang / Tvorca - Mamoru Oshii / trvanie - 2Hour 19 min / rok - 2018 / / info - Inrang je film v hlavnej úlohe Woo-sung Jung, Dong-won Gang a Hyo-Joo Han. Ďalší celovečerný film režiséra Kim Jee-woon založený na pôvodnej animácii hraných filmov; Jin-Roh: The Wolf Brigade (1999).

Zvonček: Vlčí brigáda v tamilčine.

 

Zvonček: film Wolf Brigade

Watch In-rang: Film z filmu Wolf Brigade. Aj keď si myslím, že tento kórejský film funguje dosť na to, aby som mu dal odporúčanie, zároveň som si myslel, že má nejaké problémy, problémy, ktoré by mohli niektorých iných divákov pozerať na to menej láskavo ako ja. Ak chcete byť spravodlivý, časť môjho čiastočného sklamania môže byť, že film bol viac-menej inzerovaný ako full-on akčný, a to je to, čo som očakával. Vo filme je akcia a akčné scény sú (rozumne) dobre urobené, ale tam sú veľké kúsky filmu, kde nie je vôbec žiadna akcia. Napríklad po prvých 15 minútach musíte čakať asi 50 minút na ďalšiu skutočnú akčnú sekvenciu. Medzi akciami je veľa rozpráv. To by nebolo také zlé, keby bol dialóg zaujímavý alebo provokatívny, ale z väčšej časti to vyzerá ako naozaj nudné veci, ktoré ste počuli v mnohých iných filmoch predtým. Tiež, tam je toľko hovoriť, film beží asi 139 minút, čo je príliš dlho, aby tento konkrétny príbeh, ktorý má byť povedané. Film vyzerá skvele, od kinematografie až po miesta, takže tam je nejaké oko cukroví vychutnať počas pomalšie chvíle. Aj keď som (tak nejako) rád, že som sledoval film, môžem s istotou povedať, že to nie je pre každého. Odporučil by som to len tým, ktorí sú hlboko v ázijskom a kórejskom kine, a ktorí majú tiež veľa trpezlivosti.

 

Zvonček: Wolf Brigade Film Online. Zvonček: film Wolf Brigade 1080p.

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: